Få en egen bot

Vi erbjuder företag, skolor, kommuner, idrottsföreningar och andra organisationer möjligheten att skapa en skräddarsydd bot som underlättar och effektiviserar ert arbete. Genom att integrera alla nödvändiga dokument och riktlinjer i boten, säkerställer vi att den alltid följer de regler och policyer som är relevanta för just er verksamhet. Boten kan vara tillgänglig dygnet runt för att besvara frågor, ge information eller hjälpa till med administrativa uppgifter, vilket sparar både tid och resurser.

Exempel 1

En skola kan ha en bot som hjälper elever och lärare med schemaläggning, informationssökning och snabb tillgång till skolans policyer, som ordningsregler och likabehandlingsplanen etc. Om en elev behöver information om till exempel skolans regler kring mobbning, kan boten direkt hänvisa till det exakta avsnittet i skolans likabehandlingsplan och ge konkreta råd baserat på skolans riktlinjer.

Oavsett vilken typ av organisation ni representerar, anpassar vi boten efter era behov och mål. Kontakta oss idag för att börja automatisera och effektivisera era processer med hjälp av en egen bot!

Exempel 2

Ett företag inom HR kan till exempel ha sin bot som ett automatiserat HR-stöd. Genom att ladda in företagets personalhandbok, avtal och policies kan boten svara på frågor från anställda om semesterregler, arbetstider och förmåner. Den kan även hjälpa till med onboarding av nya medarbetare genom att ge tillgång till relevanta dokument och svara på vanliga frågor.

Fyll i formuläret så kontaktar vi er

Få en egen bot